Često postavljena pitanja

Default

Da bismo Vam približili proces naručivanja i funkcionisanja samog sajta i našu radnu politiku, odlučili smo da Vam unapred odgovorima na pitanja koja možda imate ili ćete imati u budućnosti. Ovu sekciju ćemo dopunjavati sa drugim pitanjima i odgovorima u zavisnosti od potreba i želja kupaca.

  1.  Da li mogu lično negde da preuzmem?
  2.  Koliko košta dostava?
  3.  Kada će mi stići paket ako sad naručim?
  4.  Koje su opcije plaćanja?
  5.  Da li je moguća isporuka u druge države?
  6.  Šta da radim ako dobijem oštećen paket?

 

1. Da li mogu lično negde da preuzmem?

Lično preuzimanje proizvoda sa našeg sajta nije moguće. MaloPrase.rs i Pokloni.com su registrovani kao online prodaja artikala, te iz tog razloga nemamo fizičku radnju ili ispostavu gde se mogu preuzeti paketi i artikli. Naš rad se zasniva na online naručivanje i slanje paketa krajnjem kupcu preko kurirskih službi.   

 

2. Koliko košta dostava?

Dostava na teritoriji Republike Srbije preko kurirske službe DExpress iznosi 300 din. Iznos dostave je fiksan bez obzira na količinu poručenih proizvoda, njihovu težinu ili veličinu samog paketa.

 

3. Kada će mi stići paket ako sad naručim?

Svakog radnog dana se paketi šalju do 14h. U slučaju da radnim danima poručite neki artikal do 14h, taj isti artikal će biti poslat tog dana i isporuku očekujte u roku od 1-2 radna dana. Ukoliko artikal poručite nakon 14h ili tokom vikenda, paket će biti poslat prvog sledećeg radnog dana do 14h i isporuka istog će biti u roku od 1-2 radna dana. 

 

4. Koje su opcije plaćanja?

Proizvodi se plaćaju pouzećem, kada Vam kurir donese paket na adresu. Moguće je samo plaćanje gotovinom.

 

5. Da li je moguća isporuka u druge države?

Nažalost nismo u mogućnosti da isporučimo pakete van Republike Srbije, zbog nepredviđenih troškova carine i transporta kao i nemogućnosti naplate otkupa paketa. Ako imate nekoga na teritoriji Republike Srbije možemo tamo poslati paket, pri tom se Vi morate organizovati oko naknadne isporuke paketa u drugu državu.

 

6. Šta da radim ako dobijem oštećen paket?

Trudimo se da sve pakete upakujemo tako de sa maksimalno smanji mogućnost njihovog oštećenja prilikom dostave. Ukoliko se desi da Vam je kurir na adresu doneo oštećen paket za koji verujete da ima oštećenja i na samom proizvodu u paketu potrebno je da napravite zapisnik o oštećenju sa kurirom i da nas obavestite na telefon 063/551-333 da bismo mogli da Vam pošaljemo novi artikal.

Ukoliko pri prijemu paketa nema vidljivih oštećenja na transportnoj kutiji, a proizvod je stigao oštećen ili neispravan, pozovite nas u što kraćem roku na 063/551-333 ili nas na isti broj kontaktirajte preko Vibera, da bismo u što kraćem roku mogli uraditi reklamaciju proizvoda i obezbediti Vam proizvod bez greške.